zondag, mei 20, 2007

In bed

Ik lig heerlijk in bed met een pot thee en een halve zak chips...de andere helft heb ik gisteren al opgegeten...
De tv staat aan en ik kijk naar iets waar ik me de hele tijd van afvraag waarom ik er in hemelsnaam naar kijk....een programma over mensen die iets vreselijks hebben meegemaakt en het hebben overleefd. Zij vertellen hun verhaal en dat wordt afgewisseld met nagespeelde scène's. Het gaat over twee mensen die samen met drie anderen een boottocht hebben gemaakt. Het begon te stormen, de boot zonk en toen dobberden ze met zijn vijven in een zodiac bootje op de zee die vol zat met haaien. Twee mannen dronken zeewater, begonnen na een paar uur te hallucineren en zijn het water ingesprongen en.....ja ja, opgegeten door de haaien. Ze zitten nu nog met zijn drietjes in het bootje.....oh en nummer drie is gewoon vanzelf dood gegaan...echt leuke zondagavond-tv....waarom kijk ik????????????

Geen opmerkingen: